Понеділок, 23.10.2017, 05:18
Методичний кабінет НТ НМетАУ
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Перспективний педагогічний досвід [7]
Науково-методична проблема [1]
ПЦК фундаментальних дисциплін [1]
ПЦК філологічних дисциплін [1]
ПЦК суспільних дисциплін [1]
ПЦК фізичного виховання [1]
ПЦК металургійних дисциплін [1]
ПЦК електротехнічних дисциплін [0]
ПЦК інженерно-механічних дисциплін [0]
ПЦК обліково-економічних дисциплін [0]
Атестація викладачів [1]
ПЦК [1]
Вимоги до оформлення навчальної документації [1]
Рейтинги [0]
Рейтинг відділень [1]
Рейтинг ПЦК [1]
Рейтинг викладачів [1]
Науково-творча робота зі студентами [1]
Календар
«  Серпень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Блог
Головна » 2012 » Серпень » 20 »
18:49

       Структура навчально-методичного комплексу дисципліни (денна форма)

(спеціальні дисципліни)

  1. Навчальна програма.
  2. Робоча програма.
  3. Конспекти /опорні конспекти лекцій (за окремими темами, розділами або  навчальні посібники, затверджені на ПЦК)  з такими обов’язковими складовими:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • план;
      • основні поняття та терміни;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • тезовий або повний виклад тексту лекції, зміст якого відповідає робочій і навчальній програмі.
  4. Методичні матеріали проведення практичних/ лабораторних/ семінарських занять відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або  навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК з такими обов’язковими складовими:
    • семінарське заняття:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • план;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • питання та завдання для обговорення і закріплення навчального матеріалу;
    • практичне заняття;
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • мета;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • план/ хід роботи/ зміст і послідовність виконання завдання;
      • короткі відомості з теоретичної частини роботи / опис роботи / питання для актуалізації знань студентів;
      • завдання для виконання;
      • питання та завдання для закріплення навчального матеріалу;
      • висновки.
    • лабораторне заняття:
      • тема;
      • мета;
      • обладнання та матеріально-технічне оснащення робочого місця;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • інструктаж з техніки безпеки;
      • короткі відомості з теоретичної частини роботи/  питання для актуалізації знань студентів;
      • хід роботи/ зміст і послідовність виконання завдання;
      • питання та завдання для закріплення навчального матеріалу;
      • висновки.
  1. Методичні матеріали щодо організації самостійної роботи студентів відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК.
  2. Пакети завдань для тематичного контролю знань (тести, тематичні контрольні роботи і т.ін. за  темами або розділами) з критеріями оцінювання.
  3. Пакети завдань для підсумкового контролю знань з критеріями оцінювання (заліковий матеріал або екзаменаційні білети), затверджені на ПЦК та у заступника директора з навчальної роботи.
  4. Пакет комплексної контрольної роботи, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • зовнішню рецензію;
      • внутрішню рецензію (голови ПЦК, більш досвідченого викладача);
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • приклад одного варіанта відповіді контрольної роботи, який відповідає критерію оцінки на «відмінно»;
      • завдання (30 варіантів).
  1. Пакет директорської контрольної роботи (для дисциплін, що вивчаються протягом 2 і більше семестрів) на кожен семестр окремо, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • завдання (30 варіантів).
  2. Методичні матеріали щодо організації курсового та дипломного проектування.

 

                           Структура навчально-методичного комплексу дисципліни

(загальноосвітні  дисципліни)

  1. Навчальна програма.
  2. Робоча програма.
  3. Конспекти /опорні конспекти лекцій (за окремими темами, розділами або  навчальні посібники, затверджені на ПЦК)  з такими обов’язковими складовими:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • план;
      • основні поняття та терміни;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • тезовий або повний виклад тексту лекції, зміст якого відповідає робочій і навчальній програмі.
  4. Методичні матеріали проведення практичних/ лабораторних/ семінарських занять відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або  навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК з такими обов’язковими складовими:
    • семінарське заняття:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • план;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • питання та завдання для обговорення і закріплення навчального матеріалу;
    • практичне заняття;
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • мета;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • план/ хід роботи/ зміст і послідовність виконання завдання;
      • короткі відомості з теоретичної частини роботи / опис роботи / питання для актуалізації знань студентів;
      • завдання для виконання;
      • питання та завдання для закріплення навчального матеріалу;
      • висновки.
    • лабораторне заняття:
      • тема;
      • мета;
      • обладнання та матеріально-технічне оснащення робочого місця;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • інструктаж з техніки безпеки;
      • короткі відомості з теоретичної частини роботи/  питання для актуалізації знань студентів;
      • хід роботи/ зміст і послідовність виконання завдання;
      • питання та завдання для закріплення навчального матеріалу;
      • висновки.
  1. Методичні матеріали щодо організації самостійної роботи студентів відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК.
  2. Пакети завдань для тематичного контролю знань (тести, тематичні контрольні роботи і т.ін. за  темами або розділами) з критеріями оцінювання.
  3. Пакети завдань для підсумкового контролю знань з критеріями оцінювання (заліковий матеріал або екзаменаційні білети), затверджені на ПЦК та у заступника директора з навчальної роботи.
  4. Пакет комплексної контрольної роботи, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • зовнішню рецензію;
      • внутрішню рецензію (голови ПЦК, більш досвідченого викладача);
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • приклад одного варіанта відповіді контрольної роботи, який відповідає критерію оцінки на «відмінно»;
      • завдання (30 варіантів).
  1. Пакет директорської контрольної роботи (для дисциплін, що вивчаються протягом 2 і більше семестрів) на кожен семестр окремо, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • завдання (30 варіантів).

 

                       Структура навчально-методичного комплексу дисципліни

(українська мова та література, світова література)

  1. Навчальна програма.
  2. Робоча програма.
  3. Плани занять  з такими обов’язковими складовими:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • мета;
      • обладнання;
      • тип заняття;
      • план/хід заняття (основні етапи відповідно до типу заняття, короткий виклад теоретичного матеріалу, завдання , питання і т. ін.).
  4. Методичні матеріали щодо організації самостійної роботи студентів відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК.
  5. Пакети завдань для тематичного контролю знань (тести, тематичні контрольні роботи і т.ін. за  темами або розділами) з критеріями оцінювання.
  6. Пакети завдань для підсумкового контролю знань з критеріями оцінювання (заліковий матеріал або екзаменаційні білети), затверджені на ПЦК та у заступника директора з навчальної роботи.
  7. Пакет комплексної контрольної роботи, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • зовнішню рецензію;
      • внутрішню рецензію (голови ПЦК, більш досвідченого викладача);
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • приклад одного варіанта відповіді контрольної роботи, який відповідає критерію оцінки на «відмінно»;
      • завдання (30 варіантів).
  1. Пакет директорської контрольної роботи (для дисциплін, що вивчаються протягом 2 і більше семестрів) на кожен семестр окремо, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • завдання (30 варіантів).

 

               Структура навчально-методичного комплексу дисципліни

(заочна форма навчання )

  1. Робоча програма.
  2. Екзаменаційно-залікова документація.
  3. Методичний посібник для виконання контрольної роботи.
  4. Конспект лекцій.
  5. Методичний посібник для лабораторних ,  практичних робіт.
  6. Методичний посібник для курсового проектування.
  7. Методичний посібник для СРС.

 

               Структура навчально-методичного комплексу з практики

  1. Наскрізна програма, узгоджена з базовими підприємствами.
  2. Робочі програми з усіх видів практик спеціальності.
  3. Цитатник-посібник для підготовки студентів по спеціальності.
  4. Екзаменаційна документація з практики по отриманню робочої професії.
  5. Єдині вимоги по оформленню звітів з різних видів практик.
  6. План роботи згідно з «Програмою соціального  партнерства» на поточний рік зі спеціальності.

 

Положення про проведення директорської контрольної роботи

Методичні рекомендації щодо складання плану-конспекту відкритого заняття та вимоги до його оформлення

  1. Зразок оформлення титульної сторінки методичної розробки відкритого навчального заняття
  2. Приклади формулювання мети заняття
  3. Структурні елементи різних типів занять
  4. Основні елементи заняття
  5. Структура плану-конспекту відкритого заняття
  6. Орієнтовна структура заняття-лекції
  7. Орієнтовна структура семінарського заняття
  8. Орієнтовна структура практичного заняття
  9. Орієнтовна структура лабораторного заняття
  10.  Самоаналіз заняття
  11. Методи навчання
  12. Форми роботи на різних етапах заняття
  13. Засоби навчання і навчальне обладнання
  14. Інноваційні технології навчання

 

Вимоги до структури і оформлення методичних розробок

Зразок рецензії на методичні вказівки

Методичні рекомендації щодо структури, змісту та обсягів підручників і навчальних посібників для вищих навчальних закладів

Категорія: Вимоги до оформлення навчальної документації | Переглядів: 385 | Додав: Metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Copyright MyCorp © 2017
Календар
«  Серпень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz