Sunday, 29.05.2022, 06:14
Методичний кабінет
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Guest · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Перспективний педагогічний досвід [1]
Науково-методична проблема [1]
ПЦК фундаментальних дисциплін [1]
ПЦК філологічних дисциплін [1]
ПЦК суспільних дисциплін [1]
ПЦК фізичного виховання [1]
ПЦК металургійних дисциплін [1]
ПЦК електротехнічних дисциплін [0]
ПЦК інженерно-механічних дисциплін [0]
ПЦК обліково-економічних дисциплін [0]
Атестація викладачів [1]
ПЦК [1]
Вимоги до оформлення навчальної документації [1]
Рейтинги [0]
Академічна доброчесність [1]
Система забезпечення якості освіти [1]
Рейтинг викладачів [0]
Науково-творча робота зі студентами [1]
Календар
«  August 2012  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
 Блог
Головна » 2012 » August » 20

МЕТОДИЧНА РОБОТА ПЦК: НОРМАТИВНА БАЗА

Про предметно-циклову комісію

Зміст розділів плану навчально-методичної роботи предметно-циклової комісії 

 

ПЕРЕЛІК  ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДПРАЦІВНИКІВ ЗФПО

Переліки основних видів навчальної, методичної, інноваційної, організаційної та іншої педагогічної діяльності педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти (згідно з наказом МОН України № 686 від 18.06.21. ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ НОРМ ЧАСУ ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ І ОБЛІКУ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА ПЕРЕЛІКІВ ВИДІВ НАВЧАЛЬНОЇ, МЕТОДИЧНОЇ, ІННОВАЦІЙНОЇ, НАУКОВОЇ, ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ ТА ІНШОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ (ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ У МІНІСТЕРСТВІ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ 19 СЕРПНЯ 2021 РОКУ ЗА № 1092/36714, № 1093/36715) 

Category: ПЦК | Views: 537 | Added by: Metodist | Date: 20.08.2012

       Структура навчально-методичного комплексу дисципліни (денна форма)

(спеціальні дисципліни)

  1. Навчальна програма.
  2. Робоча програма.
  3. Конспекти /опорні конспекти лекцій (за окремими темами, розділами або  навчальні посібники, затверджені на ПЦК)  з такими обов’язковими складовими:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • план;
      • основні поняття та терміни;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • тезовий або повний виклад тексту лекції, зміст якого відповідає робочій і навчальній програмі.
  4. Методичні матеріали проведення практичних/ лабораторних/ семінарських занять відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або  навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК з такими обов’язковими складовими:
    • семінарське заняття:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • план;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • питання та завдання для обговорення і закріплення навчального матеріалу;
    • практичне заняття;
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • мета;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • план/ хід роботи/ зміст і послідовність виконання завдання;
      • короткі відомості з теоретичної частини роботи / опис роботи / питання для актуалізації знань студентів;
      • завдання для виконання;
      • питання та завдання для закріплення навчального матеріалу;
      • висновки.
    • лабораторне заняття:
      • тема;
      • мета;
      • обладнання та матеріально-технічне оснащення робочого місця;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • інструктаж з техніки безпеки;
      • короткі відомості з теоретичної частини роботи/  питання для актуалізації знань студентів;
      • хід роботи/ зміст і послідовність виконання завдання;
      • питання та завдання для закріплення навчального матеріалу;
      • висновки.
  1. Методичні матеріали щодо організації самостійної роботи студентів відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК.
  2. Пакети завдань для тематичного контролю знань (тести, тематичні контрольні роботи і т.ін. за  темами або розділами) з критеріями оцінювання.
  3. Пакети завдань для підсумкового контролю знань з критеріями оцінювання (заліковий матеріал або екзаменаційні білети), затверджені на ПЦК та у заступника директора з навчальної роботи.
  4. Пакет комплексної контрольної роботи, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • зовнішню рецензію;
      • внутрішню рецензію (голови ПЦК, більш досвідченого викладача);
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • приклад одного варіанта відповіді контрольної роботи, який відповідає критерію оцінки на «відмінно»;
      • завдання (30 варіантів).
  1. Пакет директорської контрольної роботи (для дисциплін, що вивчаються протягом 2 і більше семестрів) на кожен семестр окремо, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • завдання (30 варіантів).
  2. Методичні матеріали щодо організації курсового та дипломного проектування.

 

                           Структура навчально-методичного комплексу дисципліни

(загальноосвітні  дисципліни)

  1. Навчальна програма.
  2. Робоча програма.
  3. Конспекти /опорні конспекти лекцій (за окремими темами, розділами або  навчальні посібники, затверджені на ПЦК)  з такими обов’язковими складовими:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • план;
      • основні поняття та терміни;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • тезовий або повний виклад тексту лекції, зміст якого відповідає робочій і навчальній програмі.
  4. Методичні матеріали проведення практичних/ лабораторних/ семінарських занять відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або  навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК з такими обов’язковими складовими:
    • семінарське заняття:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • план;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • питання та завдання для обговорення і закріплення навчального матеріалу;
    • практичне заняття;
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • мета;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • план/ хід роботи/ зміст і послідовність виконання завдання;
      • короткі відомості з теоретичної частини роботи / опис роботи / питання для актуалізації знань студентів;
      • завдання для виконання;
      • питання та завдання для закріплення навчального матеріалу;
      • висновки.
    • лабораторне заняття:
      • тема;
      • мета;
      • обладнання та матеріально-технічне оснащення робочого місця;
      • література та інформаційні ресурси (за наявності);
      • інструктаж з техніки безпеки;
      • короткі відомості з теоретичної частини роботи/  питання для актуалізації знань студентів;
      • хід роботи/ зміст і послідовність виконання завдання;
      • питання та завдання для закріплення навчального матеріалу;
      • висновки.
  1. Методичні матеріали щодо організації самостійної роботи студентів відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК.
  2. Пакети завдань для тематичного контролю знань (тести, тематичні контрольні роботи і т.ін. за  темами або розділами) з критеріями оцінювання.
  3. Пакети завдань для підсумкового контролю знань з критеріями оцінювання (заліковий матеріал або екзаменаційні білети), затверджені на ПЦК та у заступника директора з навчальної роботи.
  4. Пакет комплексної контрольної роботи, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • зовнішню рецензію;
      • внутрішню рецензію (голови ПЦК, більш досвідченого викладача);
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • приклад одного варіанта відповіді контрольної роботи, який відповідає критерію оцінки на «відмінно»;
      • завдання (30 варіантів).
  1. Пакет директорської контрольної роботи (для дисциплін, що вивчаються протягом 2 і більше семестрів) на кожен семестр окремо, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • завдання (30 варіантів).

 

                       Структура навчально-методичного комплексу дисципліни

(українська мова та література, світова література)

  1. Навчальна програма.
  2. Робоча програма.
  3. Плани занять  з такими обов’язковими складовими:
      • тема (відповідно до робочої програми);
      • мета;
      • обладнання;
      • тип заняття;
      • план/хід заняття (основні етапи відповідно до типу заняття, короткий виклад теоретичного матеріалу, завдання , питання і т. ін.).
  4. Методичні матеріали щодо організації самостійної роботи студентів відповідно до робочої програми (за окремими темами, розділами або навчальні/методичні посібники), затверджені на ПЦК.
  5. Пакети завдань для тематичного контролю знань (тести, тематичні контрольні роботи і т.ін. за  темами або розділами) з критеріями оцінювання.
  6. Пакети завдань для підсумкового контролю знань з критеріями оцінювання (заліковий матеріал або екзаменаційні білети), затверджені на ПЦК та у заступника директора з навчальної роботи.
  7. Пакет комплексної контрольної роботи, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • зовнішню рецензію;
      • внутрішню рецензію (голови ПЦК, більш досвідченого викладача);
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • приклад одного варіанта відповіді контрольної роботи, який відповідає критерію оцінки на «відмінно»;
      • завдання (30 варіантів).
  1. Пакет директорської контрольної роботи (для дисциплін, що вивчаються протягом 2 і більше семестрів) на кожен семестр окремо, що містить:
      • розгляд на ПЦК та затвердження заступником директора з навчальної роботи (на титульній сторінці);
      • анотацію;
      • критерії оцінювання виконання завдань контрольної роботи;
      • завдання (30 варіантів).

 

               Структура навчально-методичного комплексу дисципліни

(заочна форма навчання )

  1. Робоча програма.
  2. Екзаменаційно-залікова документація.
  3. Методичний посібник для виконання контрольної роботи.
  4. Конспект лекцій.
  5. Методичний посібник для лабораторних ,  практичних робіт.
  6. Методичний посібник для курсового проектування.
  7. Методичний посібник для СРС.

 

               Структура навчально-методичного комплексу з практики

  1. Наскрізна програма, узгоджена з базовими підприємствами.
  2. Робочі програми з усіх видів практик спеціальності.
  3. Цитатник-посібник для підготовки студентів по спеціальності.
  4. Екзаменаційна документація з практики по отриманню робочої професії.
  5. Єдині вимоги по оформленню звітів з різних видів практик.
  6. План роботи згідно з «Програмою соціального  партнерства» на поточний рік зі спеціальності.

 

Положення про проведення директорської контрольної роботи

Методичні рекомендації щодо складання плану-конспекту відкритого заняття та вимоги до його оформлення

  1. Зразок оформлення титульної сторінки методичної розробки відкритого навчального заняття
  2. Приклади формулювання мети заняття
  3. Структурні елементи різних типів занять
  4. Основні елементи заняття
  5. Структура плану-конспекту відкритого заняття
  6. Орієнтовна структура заняття-лекції
  7. Орієнтовна структура семінарського заняття
  8. Орієнтовна структура практичного заняття
  9. Орієнтовна структура лабораторного заняття
  10.  Самоаналіз заняття
  11. Методи навчання
  12. Форми роботи на різних етапах заняття
  13. Засоби навчання і навчальне обладнання
  14. Інноваційні технології навчання

 

Вимоги до структури і оформлення методичних розробок

Зразок рецензії на методичні вказівки

Методичні рекомендації щодо структури, змісту та обсягів підручників і навчальних посібників для вищих навчальних закладів


АТЕСТАЦІЯ: НОРМАТИВНА БАЗА

Типове положення про атестацію педагогічних працівників

Умови та порядок присвоєння кваліфікаційних категорій

Умови та порядок присвоєння педагогічних звань

АТЕСТАЦІЯ 2022

Самоаналіз

Характеристика (зразок)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників

Наказ МОН від 04.12.2020 №1504 "Деякі питання професійного розвитку науково-педагогічних працівників"

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Щодо Методичних рекомендації для професійного розвитку науково-педагогічних працівників

Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників

Дистанційне підвищення кваліфікації педагогів

Як вчителю підвищити кваліфікацію поза ІППО – механізм 

Можливості для вчителів 2020: підвищення кваліфікації

Підвищення кваліфікації педагогів: у МОН пояснили, які курси "зарахують", а які ні

Роз’яснення МОН щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти

ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Суб’єкти підвищення кваліфікації, документи яких не потребують визнання педагогічною радою:

Дніпровська академія неперервної освіти  

План-графiк курсів підвищення квалiфiкацiї на 2021-2022 навчальний рік

Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти є суб’єктом підвищення кваліфікації  

Графік проведення підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти фахової передвищої освіти у Науково-методичному центрі ВФПО у 2022 році (дистанційно/онлайн)

Потребують визнання педагогічною радою:

Prometheus –   безкоштовні онлайн-курси для освітян

EdEra - безкоштовні он-лайн курси 

Всеосвіта - Національна освітня платформа

Освітній проект «На Урок» для вчителів

та інші, які надають документи відповідно до вимог Порядку про підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників 

Освіторія

Академія інноваційного розвитку освіти

ДОКУМЕНТИ ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

програма підищення кваліфікації (вимоги п.10 Порядку)

документ про підвищення кваліфікації  (вимоги п. 13 Порядку):

 

За результатами проходження підвищення кваліфікації педагогічним та науково-педагогічним працівникам видається документ про підвищення кваліфікації, технічний опис, дизайн, спосіб виготовлення, порядок видачі та обліку якого визначається відповідним суб’єктом підвищення кваліфікації.

Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на веб-сайті суб’єкта підвищення кваліфікації протягом 15 календарних днів після їх видачі та містить таку інформацію:

  • прізвище та ініціали (ініціал імені) педагогічного або науково-педагогічного працівника, який пройшов підвищення кваліфікації;
  • форму, вид, тему (напрям, найменування) підвищення кваліфікації та його обсяг (тривалість) в годинах або кредитах ЄКТС;
  • дату видачі та обліковий запис документа про підвищення кваліфікації.
  • У документі про підвищення кваліфікації повинні бути зазначені:
  • повне найменування суб’єкта підвищення кваліфікації (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) фізичної особи, яка надає освітні послуги з підвищення кваліфікації педагогічним та/або науково-педагогічним працівникам (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців);
  • тема (напрям, найменування), обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та/або кредитах ЄКТС;
  • прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) особи, яка підвищила кваліфікацію;
  • опис досягнутих результатів навчання;
  • дата видачі та обліковий запис документа;
  • найменування посади (у разі наявності), прізвище, ініціали (ініціал імені) особи, яка підписала документ від імені суб’єкта підвищення кваліфікації та її підпис.

ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ПРОВЕДЕНІ НА БАЗІ КОЛЕДЖУ

2019-2020 н.р.

28.11.2019 р. Семінар-практикум "Новітні підходи  до організації науково-творчої роботи студентів з електротехнічних дисциплін"

25.02.2020 р.  Майстер-клас для викладачів математики, інформатики та фізики ЗО І-ІІ р.а. Нікопольського регіону на тему: "Використання інтернет-ресурсів в роботі викладача"

26.02.2020р.  Практикум для викладачів хімії ЗО І-ІІ р.а. Нікопольського регіону на тему: "Формування компетентності продуктивної творчої діяльності студентів в ситемі хімічної освіти"

04.03.2020р. Семінар для викладачів біології та екології ЗО І-ІІ р.а. Нікопольського регіону на тему: "Обмін досвідом щодо використання сучасних технологій біолого-екологічної освіти в роботі з творчими студентами"

 

2020-2021 н.р.

10.12.2020 р. Навчання за програмою підвищення кваліфікації "Організація дистанційного навчання студентів-електриків" (форма - семінар-практикум):

 - програма;

 - перелік виданих документів.

19.02.2021 р. Навчання за програмою підвищення кваліфікації "Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів-електриків" ( форма - семінар-практикум):

 - програма;

 - перелік виданих документів.

16.04.2021 - 28.05.2021 р. Навчання за програмою підвищення кваліфікації "Особливості перекладу ділової документації як засіб розвитку мовленнєвої компетенції" (форма - цикл семінарів-практикумів):

 - програма;

 - перелік виданих документів.

12.05.2021 р. Навчання за програмою підвищення кваліфікації: участь у практикумі «Фаховий конкурс науково-творчих робіт з металургії серед студентів коледжів"  (форма - цикл семінарів-практикумів):

-  програма;

- перелік виданих документів.

 

 

2021-2022 н.р.

Навчання за програмою підвищення кваліфікації:"Активізація розумової діяльності та розвиток ключових компетентностей здобувачів освіти шляхом використання інноваційних технологій навчання під час проведення інтелектуальних змагань":

- програма;

- перелік виданих документів.

Category: Атестація викладачів | Views: 446 | Added by: Metodist | Date: 20.08.2012

  
 
 
 
 
 
 
 
Category: Перспективний педагогічний досвід | Views: 449 | Added by: Metodist | Date: 20.08.2012

         ЄДИНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА                              ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КОЛЕДЖУ

 

       НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ

                ПРЕДМЕТНО-ЦИКЛОВИХ КОМІСІЙ

       ІНДИВІДУАЛЬНІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ                                      ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (докладніше)

 

 

Category: Науково-методична проблема | Views: 492 | Added by: Metodist | Date: 20.08.2012

Copyright MyCorp © 2022
Календар
«  August 2012  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Free website builderuCoz